Popis pozice

Co budete dělat?
  • evidence a sledování majetku v účetní jednotce,
  • rozúčtování časového rozlišení nákladů a výnosů,
  • vedení samostatných účetních jednotek, vč. CF a zpracování účetních výkazů a roční závěrky,
  • evidence půjček v účetní jednotce,
  • zástup za fakturaci v účetní jednotce,
  • sledování a kontrola pohledávek,
  • zástup za zpracování měsíčních výkazů DPH, souhrnných hlášení a kontrolních hlášení,
  • spolupráce při sestavování účetních výkazů a roční závěrky,
  • spolupráce při konsolidaci,
  • reporting pro interní účely,
  • příprava podkladů pro audit, FÚ a další instituce,
  • spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování,
  • komunikace s ostatními odděleními ve společnosti.
Co požadujeme?
  • min. SŠ vzdělání ekonomického směru podmínkou,
  • odbornou praxi v účetnictví alespoň 2 roky,
  • znalost účetní legislativy a související aplikace daňových předpisů,
  • proaktivní přístup v hledání řešení nových postupů a možností,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • pokročilou uživatelskou znalost práce na PC – MS Office, především Excel,
  • zkušenosti s programem SAP výhodou,
  • řidičský průkaz sk. B.
Co nabízíme?
  • adaptační program pro naše nováčky ve Ferritu, kdy se sejdete se zajímavými lidmi, navážete kontakty a získáte potřebné informace napříč odděleními,
  • 5 týdnů dovolené,
  • roční bonus dle hospodářského výsledku firmy,
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění,
  • příspěvek na stravování v závodní jídelně,
  • výhodný zaměstnanecký tarif u mobilního operátora i pro rodinné příslušníky,
  • půjčování firemních vozidel k soukromým účelům,
  • mimořádné odměny za zlepšovací návrh či projektová řízení,
  • dárek k významnému životnímu jubileu,
  • celou řadu benefitů, které si budete moci sami vybrat prostřednictvím naší Cafeterie,
  • firemní akce a teambuildingy.
Firma FERRIT s.r.o.
Pracoviště Na Zbytkách 41, 73901 Staré Město
Obor činnosti Administrativa
Úvazek Plný úvazek

Další nabídky práce v této firmě